Pages

Friday, April 29, 2011

Pasang Ubuntu 11.04



Aku tak sabar nak pasang Ubuntu 11.04, nak tengok camana penggunaan Unity di samping Gnome 3. Balik rumah, sembahyang dulu... teruskan usaha nak transfer fail iso tu ke PC, sebelum burn ke CD.

Tak tahu apa yang berlaku, rasanya sebelum ni ok je. Aku tak dapat nak transfer fail Ubuntu 11.04 yang baru aku muat turun, dari telefon SE C510a ke PC, melalui USB. Melalui Windows 7 takleh, melalui Mint takleh, melalui Ubuntu pun takleh...

Padahal tadi elok jer aku transfer masuk ke telefon ni guna PC lain, ok jer.... Maknanya bukan telefon Sony Ericsson ni yang bermasalah, ada sesuatu yang tak kena dengan PC ni lah ni.


Sudahnya, terpaksalah aku transfer melalui bluetooth. Sejam setengah tu.... Boleh tido dulu nih. Dibiarkan lama sikit, dekatkan lagi phone dengan Bluetooth Dongle, haa... cepatlah sikit transfer rate, 170 kb/s.


No comments:

Post a Comment